You are not logged in.

• "Luana" started this thread

Date of registration: Jan 7th 2012

Language Team: Dutch

Focus Group: Translator

• Send private message

1

Saturday, January 7th 2012, 5:04pm

Hallo allemaal!

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw in het team dus ik dacht ik stel me even voor.
Ik ben Luana Carretto en ben 22 jaar. Mijn ouders komen uit Uruguay, ik zelf ben in Italië geboren maar in Nederland opgegroeid sinds ik 1 was. Ik heb mijn vwo afgemaakt en heb 1,5 jaar gewerkt om geld bij elkaar te sparen om te gaan reizen met mijn vriend. Het is nu al 14 maanden geleden dat ik uit Nederland vertrokken ben om de wereld te gaan ontdekken. Ik ben in Argentinië begonnen en heb vervolgens Uruguay, Brazilië, Bolivia en Peru bezocht. Over een paar dagen vertrek ik richting Ecuador en daarna Colombia, Centraal-Amerika en ik eindig in de VS waar ik het Venus project ga bezoeken en hopelijk nog mee kan doen met the Occupy Wallstreet Movement. Voor Koninginnedag ben ik weer terug in Amsterdam.

Nou het spreekt voor zich maar een van mijn hobby's is dus reizen, maar daarnaast hou ik eigenlijk van alles wat maar creatief is zoals, dansen, theater, schilderen, beeldhouwen en sieraden maken. Ik hou heel erg van praten en spreek dan ook 6 talen waarvan Engels, Nederlands en Spaans heel goed. Ow en ik vind het heerlijk om naar Psy Trance festivals te gaan.

Net als Thijs zegt, is ook mijn wereld helemaal veranderd nadat ik de film Zeitgeist - Moving Forward heb gezien. Ik ben gelijk van alles over Jaque Fresco en TZM gaan opzoeken en ik vind het geweldig waar ze mee bezig zijn. Omdat ik graag mijn steentje wil bijdragen heb ik me aangemeld als vertaler.

42 guests thanked already.
  • "TBS (Thijs)" is male

Date of registration: Jun 3rd 2011

Language Team: Dutch

Focus Group: Translator

• Send private message

2

Friday, January 20th 2012, 10:14pm

Welkom Luana!

Iedereen die ik spreek binnen de beweging lijkt wel hetzelfde verhaal te hebben over hoe en waarom ze bij TVP en TZM zijn gekomen, maar het blijft leuk om te lezen ;)
Ik wens je veel plezier en geluk met je reis! Dat zal wel een hele ervaring zijn.

Groetjes
Thijs

ps. big fan of psy transe ;)

43 guests thanked already.
© Linguistic Team International 2017
Context In Motion