You are not logged in.

• "Adrian" started this thread

Date of registration: Aug 14th 2014

Language Team: German

Focus Group: Translator
Translation Proofreader
Final Reviewer

• Send private message

1

Wednesday, September 23rd 2015, 12:24am

[viral image] do you accept the job?

Das Bild kann nun übersetzt werden

Englischer Text:
DO YOU ACCEPT THE JOB?

CONSIDER WHAT YOU ARE DOING WHEN YOU ACCEPT A JOB

In return for your time, your energy, and your health, I will give you some coins so that you can afford to survive another month without being thrown out onto the street for not paying for the place that you will only get to use for sleep if you work for me...

If you are obedient and do this until you are 65 years old, you just might have enough time to afford a house and good enough health insurance to enjoy your old age when you stop being useful to me..

Do you accept the job?

Discover the possibilities of a system without the limitations of money, designed to completely overcome poverty and inequality worldwide.

The Venus Project
Beyond Politics Poverty and War
www.thevenusproject.com

Adrian has attached the following image:
  • do you accept the job.jpg

1 registered user and 45 guests thanked already.

Users who thanked for this post:

Daniel1981

• "Daniel1981" is male

Date of registration: Sep 7th 2015

Focus Group: Translation Proofreader

• Send private message

2

Wednesday, September 23rd 2015, 11:54am

Nimmst du den Job an?
Überlege gründlich was du machst wenn du eine Job annimmst.

Als Gegenleistung für deine Zeit, deine Energie und deine Gesundheit, gebe ich dir einige Münzen so, dass du für einen weiteren Monat über die Runden kommst und nicht auf die Strasse gesetzt wirst, weil du dir ansonsten dein Zuhause nicht mehr leisten kannst welches du nur dann für dein Leben und deinen Schlaf nutzen kannst wenn du für mich arbeitest...

Wenn du gehorsam bleibst und all dies für mich tust bis du schließlich 65 Jahre alt bist, hast du vielleicht gerade noch genug Zeit, um dir ein Haus und eine gute Krankenverrsicherung leisten zu können damit du dein hohes Alter noch etwas geniessen kannst ab dem Moment wo du für mich nicht mehr nützlich bist.
Nimmst du den Job an?

Entdecke die Möglichkeiten eines Systems ohne monetäre Einschränkungen, das konzipiert ist, um Armut und Ungleichheit weltweit abzuschaffen.

Das Venus Projekt
Jenseits von Politik, Armut und Krieg
www.thevenusproject.com/es

42 guests thanked already.
  • "Adrian" started this thread

Date of registration: Aug 14th 2014

Focus Group: Translator
Translation Proofreader
Final Reviewer

• Send private message

3

Wednesday, September 23rd 2015, 2:12pm

Der Text kann nun gegengelesen werden:

Englischer Text:
DO YOU ACCEPT THE JOB?

CONSIDER WHAT YOU ARE DOING WHEN YOU ACCEPT A JOB

In return for your time, your energy, and your health, I will give you some coins so that you can afford to survive another month without being thrown out onto the street for not paying for the place that you will only get to use for sleep if you work for me...

If you are obedient and do this until you are 65 years old, you just might have enough time to afford a house and good enough health insurance to enjoy your old age when you stop being useful to me..

Do you accept the job?

Discover the possibilities of a system without the limitations of money, designed to completely overcome poverty and inequality worldwide.

The Venus Project
Beyond Politics Poverty and War
www.thevenusproject.com

Übersetzung:

Nimmst du den Job an?
Überlege gründlich was du machst wenn du einen Job annimmst.

Als Gegenleistung für deine Zeit, deine Energie und deine Gesundheit, gebe ich dir einige Münzen, sodass du für einen weiteren Monat über die Runden kommst und nicht auf die Straße gesetzt wirst, weil du dir ansonsten dein Zuhause nicht mehr leisten kannst welches du nur dann für dein Leben und deinen Schlaf nutzen kannst wenn du für mich arbeitest...

Wenn du gehorsam bleibst und all dies für mich tust bis du schließlich 65 Jahre alt bist, hast du vielleicht gerade noch genug Zeit, um dir ein Haus und eine gute Krankenverrsicherung leisten zu können damit du dein hohes Alter noch etwas geniessen kannst ab dem Moment wo du für mich nicht mehr nützlich bist.
Nimmst du den Job an?

Entdecke die Möglichkeiten eines Systems ohne monetäre Einschränkungen, das konzipiert ist, um Armut und Ungleichheit weltweit abzuschaffen.

The Venus Project
Jenseits von Politik, Armut und Krieg

40 guests thanked already.
© Linguistic Team International 2019
Context In Motion