You are not logged in.

• "Diddern97" is male
  • "Diddern97" started this thread

Date of registration: Oct 22nd 2015

Language Team: Norwegian

Focus Group: Translator

• Send private message

1

Friday, October 23rd 2015, 5:15pm

Heisann! Jeg melder meg til å oversette.

Hei,

Jeg heter Didrik Bjerkomp og kommer fra Sørumsand (Du vet sikkert ikke hvor det er). Jeg har i det siste interessert meg mye i The Venus Project, og jeg vil gjerne være med på å oversette alt fra magasiner, websider, bilder, videoer (og kanskje den appen som snart kommer ut, hvis det trengs).

2 registered users and 41 guests thanked already.

Users who thanked for this post:

kbrekken, ThorHusby

Date of registration: Aug 15th 2014

Language Team: Norwegian, English, Native language: Norwegian.

Focus Group: English Proofreader
Translator
Translation Proofreader
Language Team Assistant

• Send private message

2

Saturday, October 31st 2015, 6:15pm

Hei Didrik :) @Diddern97:

Supert at du vil hjelpe til og velkommen til LTI!

Jeg heter Thor og har vært her i circa et år. Jeg hørte fra Knut @kbrekken: at du har blitt introdusert til dotSUB og at Ray henviste deg. Det er flott. I starten er det nyttig å se seg litt om på forumet for å lære hvordan vi jobber med ting. Hvis du har mest lyst til å oversette til norsk, så kan du jo se på en del tråder her i den norske delen. Vi bruker hovedsakelig Pootle for arbeid med rene tekstmaterialer og dotSUB for videoer.

Når du snakket med Ray, fortalte han deg om arbeidsgruppene på Skype? Jeg ser at du har postet bilder på 'The Venus Project Norway' sine sider på facebook. Jeg synes de er flotte! Vi har noen grupper på Skype som er beregnet på jobbing med sosiale medier. Har du funnet de?

PS! Beklager at jeg svarte seint. Jeg trodde jeg ville få varsel hvis det ble postet i det norske forumet, men det skjedde visst ikke :eyeroll:

This post has been edited 1 times, last edit by "ThorHusby" (Nov 1st 2015, 12:01pm)

1 registered user and 45 guests thanked already.

Users who thanked for this post:

kbrekken

© Linguistic Team International 2018
Context In Motion