You are not logged in.

• "41R" started this thread

Date of registration: Oct 25th 2017

Language Team: Portuguese

Focus Group: Language Team Assistant

• Send private message

1

Wednesday, October 25th 2017, 4:10am

Disponível

Embora já aqui andasse faz uns bons anos, não tive oportunidade de colaborar devidamente, ou seja de forma organizada nas traduções de conteúdos do TVP. Chamo-me Rolando e alguns de vocês já me devem conhecer. A mim e à Futuragora. :)
Estou à disposição e depois de me inteirar melhor deverão começar a ver os meus "commits".
Abraços!

1 registered user and 12 guests thanked already.

Users who thanked for this post:

zedom

• "Solehin Bin Sabtu" is male

Date of registration: Jun 30th 2015

Language Team: English

Focus Group: English Proofreader
LTI Administration Group
LTI Development Group
Other - Not Listed Above

• Send private message

2

Wednesday, October 25th 2017, 11:16am

Ping

Não posso ser, eu poderia me relacionar com a sua situação atual. Registrei uma conta em 2015 e aqui estou, dois anos depois. Pesquisa de alma e busca de alma ainda. Descobri que é um trabalho vitalício desenvolver-nos como seres humanos. Meu
nome é Solehin (forma curta Sol / Soul) e minha língua nativa é
justamente o malaio (oficialmente reconhecido também), embora o inglês
(U.K) seja o mais usado aqui com o passar do tempo. Fico feliz que você tenha feito sua primeira postagem!
Abraços! :rose:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Can't be, I could relate to your current situation. I registered an account back in 2015 and here I am, two years later. Soul searching then soul searching still. I found out it's a lifetime work to develop ourselves as human beings. My name is Solehin (Sol / Soul short form) and my native language is rightfully Malay (officially recognised too), though English (U.K) is the most used here as time goes on. Glad that you have made your first post!
Hugs!
:rose:

2 guests thanked already.

Date of registration: Jul 11th 2013

Language Team: Portuguese (Europe)

Focus Group: Translator
Translation Proofreader
Final Reviewer
Language Team Assistant

• Send private message

3

Wednesday, October 25th 2017, 9:26pm

Se precisares de alguma ajuda, estarei ao dispor!

13 guests thanked already.
© Linguistic Team International 2019
Context In Motion